Deși nu aveam de gând să scriu vreun rând, am zis totuși să o fac, pentru că așa este normal. Trebuie să știți și voi, cei care mă citiți mai des sau mai rar, cum s-a soluționat bătaia de joc a celor de la Allview! NU, nu voi mai cumpăra produse marca Allview niciodată și mai mult ca sigur nu voi mai vorbi de bine acest brand, și nu, nu voi mai recomanda nimănui produsele lor pentru că suportul clienți (relația lor cu clienții) este mai mult decât jalnic!
În tot acest timp și după ce am scris și eu și Arhi, Allview s-a simțit și a răspuns:
Stimate domn,
Preturile pieselor se pot modifica de la perioada la perioada. Exista cazuri exceptionale cand pretul se modifica de la expediarea dispozitivului, pana la comanda piesei necesare dupa ajungerea acestuia in service-ul colaborator.
Preturile comunicate in call-center, sunt estimative, fiind valabile pentru service-ul Visual Fan din Brasov. Service-urile colaboratoare din tara isi rezerva dreptul de a solicita preturi diferite pentru piese sau manopera.
In cazul dumneavoastra s-a luat decizia de reparatie a dispozitivului cu un cost de 165 lei. Va rugam sa ne furnizati acordul de a efectua comanda catre curier la adresa str ******* Bacau.
Cu respect,
Departament Suport
TEL: +4(0)268 336 663
După toată tevatura, și dupa fix o lună, timp în care telefonul s-a tot plimbat când la Visual Fan Brașov, când la Green-Soft Constanța, când înapoi la mine și de la mine iar la Brașov și apoi mai departe la Constanța, ceva s-a întâmplat. Joi, 20 august, am primit înapoi telefonul prin Cargus. Ramburs 0 lei. Statusul produsului: reparat. Din nou, nu mi-a plăcut modul în care au ambalat coletul cei de la Green-Soft, dar treacă-meargă. Am apreciat un singur lucru la finalul poveștii. Faptul că cei de la Allview și-au asumat greșeala. Acum rămâne de văzut ce se va întâmpla cu sesizarea făcută la ANPC. Mai am câteva zile până voi primi un răspuns oficial și din partea lor.
Lasă un răspuns