Am pățit-o și pe asta! După mai bine de 8 luni de când am împlinit vârsta de 19 ani, cei de la BCR nu s-au gândit că nu mai pot folosi cardul VISA JUNIOR. Nu m-au notificat în prealabil, nimic. În schimb, la bancomat, mi s-a blocat cardul și mesajul apărut a fost și mai tare: „Acest card a fost raportat ca fiind furat.” Zău?!
Am sunat la București, noroc că aveau numărul pe bancomat. Mi-a răspuns politicos o domnișoară, m-a întrebat toate cele, i-am dat toate datele posibile și imposibile și la final mi-a spus că n-are ce să facă. Cardul rămâne blocat în ATM, iar singura soluție este să-mi fac alt card, alt cont. Mulțumesc!
Nu ar fi fost mai politicos să fiu anunțat într-un fel? Că dacă aveam ceva de plată, sigur eram tars de mânecă! Ați pățit-o și voi? Cum trebuia să fi procedat? Cum era normal să procedeze banca?
Lasă un răspuns