Campania se derulează în perioada 18 – 24 martie în aproximativ 10.000 de telecentre – biblioteci publice, ONG-uri, şcoli şi organizaţii educaţionale, amplasate atât în mediul rural cât şi în mediul urban. Campania îşi propune să aducă online 10 000 de utilizatori noi, oameni care fie nu au folosit niciodată internetul, fie oameni care învaţă să folosească e-servicii noi (ex. cumpărături sau plăţi online, cursuri de formare profesională online, participare în comunităţi sociale virtuale, etc.) precum şi pe implicarea tinerilor în activităţi care se vor baza pe cunoştinţele lor de a utiliza tehnologia şi internetul cu scopul de a creşte şansele lor de angajare pe piaţa muncii prin dobândirea de competenţe TIC cât mai bune.
Pe parcursul derulării campaniei, Biblioteca Judeţeană „C. Sturdza” Bacău pune la dispoziţia publicului 34 de calculatoare de ultima generaţie şi 11 laptop-uri, toate conectate la internet, ca puncte de acces la cele trei teme majore: creşterea şanselor de angajare a tinerilor, servicii online pentru cetăţeni și învăţarea inter-generaţională.
În anul 2012, la campania „Hai pe net!” au participat peste 576 organizaţii, atrăgând la nivel naţional un număr de 15 760 de participanţi, lucru care a calificat România pe un onorabil loc 2 în cadrul campaniei la nivel European.
Lasă un răspuns