Poate pentru că majoritatea produselor dorite și vândute în această zi au fost scumpite cu câteva zile înainte sau chiar în noaptea zilei de 18 spre 19 noiembrie, iar de Black Friday prețul a scăzut cu doar 50 – 100 de lei față de reducerea practicată până atunci? Sau poate pentru că majoritatea produselor intrate la promoțiile de Black Friday au fost de slabă calitate sau de la producători modești (ca să fiu drăguț!)?
Vă voi da câteva exemple legate de produsele celor de la eMag, Flanco și evoMag. La două dintre „bunele practici comercială” întâlnite am atașat și o captură de ecran care să probeze cele spuse. În orice caz, vorbesc de la sine cifrele plus persoanele care mi-au semnalat câteva situații de genul. Primul exemplu negativ vine de la eMag: Aspirator Philips Performer Avtive FC8521/09 750W. Pe 19 noiembrie acesta costa 464 lei. Pe data de 20 noiembrie, prețul a fost „redus” la 579 lei.
Al doilea exemplu vine de la evoMag. Aici remarcăm o „reducere” de 26% față de prețul de listă al laptop-ului ASUS X554LJ-XX725D. În realitate, atât în catalog cât și în magazinul online, prețul a rămas același. Nu înțeleg de ce a mai fost adăugat acest produs în ofertă, având în vedere reducerea inexistentă.
Captura de ecran a catalogului am făcut-o pe blogul lui Zoso.
Iar al treilea exemplu îl remarcăm la Flanco. Laptop-ul Lenovo IdeaPad 100 a fost redus până acum câteva zile de la aproxmativ 2000 de lei la doar 1300 lei. De Black Friday a fost redus tot la 1300 lei. WTF?!
Lasă un răspuns