Un singur cuvânt ar putea descrie foarte bine weekend-ul acesta : agitație! Frenezia cumpărăturilor de Black Friday i-a cuprins din nou pe români iar acest lucru a putut fi observat dis-de-dimineață, când aceștia au luat la rând site-urile marilor magazine și au epuizat rând pe rând stocurile. Ce au cumpărat? De toate. De la carioci și tigăi, până la carburanți, autovehicule și electrocasnice mari.
Din ce am auzit, s-ar fi stabilit un nou record în ceea ce privește cel mai scump produs cumpărat online – o mașină de 45 de mii de euro?! Sper să nu greșesc. În orice caz, la final, tind să cred că atât comercianții cât și clienții au fost extrem de fericiți. Să vedem însă cât de repede ajung produsele. Am auzit deja că unele firme mari au trimis mesaje către clienți în care îi înștiințează că produsele comandate vor sosi în 5 zile lucrătoare. O fi mult, o fi puțin?!
Timid, în toată această nebuneală și-au făcut loc și produsele de îngrijire personală de la Philips. Mașinile de tuns dar și aparatele de ras au fost la mare căutare și, cum era de așteptat, au avut prețuri foarte bune. Câtă vânzare or fi avut, n-am de unde să știu, cert este că au fost multe produse care mi-au făcut cu ochiul.
Printre acestea, s-au făcut remarcate și câteva aparate de bărbierit din gama de serie (deși după preț tind să cred că unele dintre ele-s produse premium). Mai în glumă, mai în serios, o investiție se merită iar rezultatul final, obținut cu un astfel de aparat, este net superior unei lame de ras. Și nu trebuie să mai spun faptul că Philips este deja un brand consacrat, iar calitatea este net superioară altor produse asemănătoare de pe piață.
Așadar sunt foarte curios dacă folosiți astfel de aparate și ce recomandări aveți?!
Sursa foto: thetimes.co.uk
Lasă un răspuns