În preajma sărbătorilor de iarnă, încărcătorul aparatului foto mi s-a defectat. Din păcate nu am avut ce face și am fost nevoit să aștept până pe 6 ianuarie. Cei de la showroom au avut liber până la acea dată. Pe 6 ianuarie, spre seară, am sunat la ei, am trimis un e-mail și am fost ajutat atât telefonic, cât și prin e-mail, să completez cererea RMA, necesară pentru a putea expedia produsul și a se repara.
Zis și făcut! Pe 7 ianuarie am pus stricăciunea la curier și dusă a fost. Pe 8 ianuarie, în jurul prânzului am primit un e-mail în care eram anunțat că au primit produsul și că urmează să fie trimis la service-ul autorizat. Având documentația necesară făcută, copii ale actelor – trimise, totul a decurs rapid. Am primit și termenul maxim de executare a reparației: 14 zile. Nu mi-a picat prea bine, dar nu aveam ce face. Inclusiv în factură, certificat de garanție ș.a.m.d. era stipulat acest termen.
Mă așteptam să primesc încărcătorul spre sfârșitul lunii. Surpriză. Ieri seară primesc din nou un e-mail în care eram anunțat de ispravă. Încărcătorul fusese reparat. Urma să îl primesc. Credeam că abia luni. Surpriză iar! Azi dimineață la ora 9 am fost trezit de curier.
Am rămas plăcut impresionat de cei de la f64.ro. Datorită rapidității, seriozității și a comunicării permanente cu mine, clientul. Este un foarte bun exemplu de profesionalism ce ar trebui adoptat de cât mai mulți! Nu am vrut să îi ridic în slăvi, dar merită puțină publicitate.
Lasă un răspuns