Deși nu am nicio treaba cu BRD Bank, nici eu și nici parintii mei, iată că ieri am primit un e-mail pe adresa: contact@danbitire.ro in care eram rugat sa accesez un link si sa imi actualizez datele de cont! E-mail-ul suna cam așa:
Stimate client,
Recent, BRD a derulat o procedura de verificare a conturilor BRD-NET datorita numarului crescand de frauda in anumite tari europene. Protejarea contului dvs. si a retelei BRD este principala noastra grija ! Ca si o masura preventiva trebuie sa va confirmati si actualizati datele contului pentru o mai mare siguranta. Va rugam sa va accesati contul accesand link-ul de mai jos: …
Nu am accesat link-ul si am sesizat problema la o sucursala BRD insa e destul de ciudat si de surprinzator faptul ca se fac astfel de greseli! Daca primeam acest e-mail de la BCR nu ma mira, avand in vedere ca sunt clientul lor, dar asa…?! Rusine BRD!
Lasă un răspuns