S-a terminat şi cu „Black Friday-ul” şi lucrurile par să îşi revină la normal. După mai bine de o săptămână în care site-urile marilor magazine au fost mai mult blocate iar stocurile lichidate, românii şi nu numai, par să îşi revină la normal după „febra cumpărăturilor”.
La finalul campaniei, atât clienţii dar mai ales marii retail-eri îşi freacă mâinile de bucurie. Din datele statistice, reiese că a fost una dintre cele mai profitabile săptămâni din an, atât pentru comercianţi, care şi-au golit depozitele, dar şi pentru clienţi, ce şi-au „împodobit” casa cu tot felul de aparate electronice, electrocasnice şi altele de genul – unele necesare, altele mai puţin, dar luate din cauză că erau la reducere.
Deşi această campanie a avut un oarecare succes şi pe meleagurile noastre, nu se compară nici cum cu cele din statele vestice în care reducerile sunt chiar şi de 90% la anumite produse.
Ce am remarcat, cu aproximativ o lună înaintea săptămânii de reduceri, a fost o scumpire de 10%-20% în mai toate magazinele de electronice, electrocasnice, IT şi tot ce ţine de această nişă atât în mediul online cât şi în showroom-uri. Brusc, în „săptămâna neagră”, toate produsele scumpite anterior s-au ieftinit în medie tot cu 10-20 iar unele chiar cu 30%. Şi cam asta a fost toată nebunia…ce-i drept, unele produse au fost ieftinite cu adevărat, dar marea majoritate nu prea.
Lasă un răspuns