De toate, pentru toate neamurile, de toate mărcile și prețurile. De la carioci și tigăi, până la carburant de la Rompetrol, autovehicule, electrocasnice mari, aparatură foto și lista poate continua câteva ore bune. Joi, de la miezul nopții, site-urile marilor magazine au fost luate cu asalt de către internauți. Mare mi-a fost mirarea că de data asta n-au picat serverele ca în alți ani.
Mi-a plăcut strategia din acest an a celor de la Altex, Flanco, eMAG și F64. Altex a pus site-ul în standby. Azi văd că încă nu poate fi accesat:
Flanco i-a lăsat inițial pe site doar pe cei care aveau deja cont:
eMAG a început abia spre dimineață, în jurul orei 6, până atunci au procedat precum cei de la Altex. În schimb au avut o strategie faină de marketing (imagini, filmulețe etc.):
Iar cei de la F64 Studio au furat startul și au trimis e-mail-uri clienților ce aveau deja produse în wishlist, cu câteva ore înainte de începerea oficială a „Vinerei Negre”:
Stocurile s-au epuizat rapid pe online. Și în magazine situația a fost asemănătoare. A fost agitație foarte mare încă de la ora deschiderii. În Arena Mall, sute de persoane așteptau în fața celor două magazine (Altex și Flanco) deschiderea, pentru a pune mâna pe produsele mult dorite.
Cum nu puteam rata o astfel de „sărbătoare”, am făcut și eu câteva cumpărături. Unele direct din magazin (kit – mouse și tastatură wireless Microsoft – Flanco; placă de bază Gigabyte – eMAG; antivirus BitDefender Internet Security – eMAG), altele urmează să sosească (bliț Nikon SB-700; încărcător plus acumulatori Hahnel Power Ventra – F64 Studio), cine știe când, prin Urgent Cargus.
Lasă un răspuns